Pazartesi, Mayıs 24, 2010

İlişkiler Üzerine

Ajandamda birikmiş sözleri okudum geçen gün... Özlü sözleri çok severim, kısa ve öz oldukları için...
İlişkiler üzerine bir kaç özlü söz var, bugün onları paylaşmak istiyorum...

  • İlişkilerde önemli olan arkadaşlıktır... Çünkü sadece seks için seks yapmanın, yüz yıkamaktan hiçbir farkı yoktur... Sophia Loren
     
  • Aşkın gözü kördür derler... Yalan! Seven, sevdiğinde, başkalarının gördüğünün en az iki katını görür... Josh Billings
     
  • İnsanların sevişirken terlemeleri, alev almalarını önlemek içindir... Don Rose
     
  • Saat 7'de randevu verip, 9'da gidin. Yollara düşmemişse, artık sizi sevmiyor demektir... Marlene Dietrich
     
  • Evlilik orduya yazılmak gibidir. Kışlada herkes şikayet eder ama "tezkere" bırakıp, kalanların sayısı o kadar çoktur ki... James Garner
     
  • Kocam ille de bir kızıl saçlı ile sevişmek istiyordu. Ben de saçımı kızıla boyadım... Jane Fonda
     
  • Amerikalılar, özgürlüğün bedelini en yüksek ödeyen millet olmakla övünürler. Yalan değil. Boşanma istatistiklerine bir bakın... Jerry Lewis
     
  • Sürekli havlayan bir köpeğim, habire küfreden bir papağanım, dumanı tüten bir sobam ve geceyi hep dışarıda geçiren bir kedim varken, niye evleneyim?... Lauren Bacall
     
  • Modaya uygun giyinmek çok kolay. Kadınlar için çok, erkekler için az giyineceksiniz o kadar... Angie Dickinson
     
  • Karımı asla aldatmam. Evde biftek beni beklerken, sokakta niye köfte peşinde koşayım... Paul Newmann
     
  • Mutluluğu bulmak için değil, paylaşmak için evlenilir... Harry Emerson Fosdick
     
  • Çıplak göğüs modasından nefret ediyorum. Bir hediye almanın en güzel anı, paketi açmaktır... James Caan
     
  • Kadını asla küçük görmeyin. Tabii yaşı ve kilosu dışında... Shelley Winters
     
  • Bir erkek her kadınla mutlu olabilir. Yeter ki ona aşık olmasın... Oscar Wilde

Melih...
Share/Bookmark

0 yorum:

Yorum Gönder