Pazartesi, Mayıs 10, 2010

Canınız Sağolsun...

Candan Erçetin’in şu şarkısına bayılırım…

CANI SAĞOLSUN


sevenin de sövenin de ah edenin de
ah canı sağolsun
gelenin de gidenin de dönmeyenin de
ah canı sağolsun


bu dünyaya sevmeye geldim
eşi dostu görmeye geldim


mutlu oldum dertli oldum
aşk uğruna sarhoş oldum
hancı oldum yolcu oldum
meşk uğruna sırdaş oldum


güçlü oldum suçlu oldum
dost uğruna yoldaş oldum
hem soruldum hem sürüldüm ben
ama hepinizin canı sağolsun


soranın da bilenin de öğrenenin de
ah canı sağolsun
alanın da verenin de isteyenin de
ah canı sağolsun

Geçenlerde bunu dinlerken aklıma geldi, ne güzel yazmış kadın ya… Dedim ki kendi kendime insan yaşadığı tüm sıkıntılara rağmen yine de onlar için canı sağolsun diyebilmeli..

Çok sevdiğim bir insan bana şu sözü söyledi geçenlerde
“İyi kararlar vermek için tecrübe lazımdır, Tecrübe için de yanlış kararlar lazımdır.”Demekki yanlış ve doğru şeyler birbirinin kardeşiymiş ve mutlaka yanlış karar vermek lazım hayatta. Her şey böyle aslına bakarsak. "En mükemmel kılıç en çok darbe alan kılıçtır değil mi?"

Olgunluk denilen şey bu herhalde, artık olayların içinde olmasan da uzaktan sonunu bilebilmek seyredebilmek, insanların ağladığı durumlara artık sadece gülümseyerek bakmak… Ama bunun da kötü yanları var çok açık…
“Hikayeyi değiştiremedikten sonra
Önceden bilmek
Son sayfada ne yazdığını
Yük olur insana sadece”

Fazla şey söylemeye gerek yok şarkı her şeyi söylemiş zaten..

Ama son olarak “Hepinizin Canı Sağolsun”…


Share/Bookmark

0 yorum:

Yorum Gönder