Perşembe, Temmuz 08, 2010

Toygar Işıklı - Sen Eşittir Ben

Blogumda sürekli hayat ve aşk üzerine yazılar yazıyorum, fakat hayat sadece aşktan, aşk da sadece yazılardan ibaret değil, onu farkettim. Ben de konseptimi çok bozmadan aşkın diğer bileşenlerine de değinmeyi düşündüm. Onları Günlük kategorimde yayınlayacağım. Sevdiğim şarkılar, şiirlerden de bahsedeceğim artık... Hani sizi bir anda alıp götürür ya başka başka alemlere... Gözlerinizi kapattığınız anda o aleme girersiniz fonda o sözler duyulmaya başladığında... İşte öyle bir şey...



Son zamanlarda gerçekten çok güzel albümler çıktı, özellikle Toygar Işıklı'nın son şarkısı çok hoşuma gitti. "Sen Eşittir Ben" şarkısında klip de çekti hemen ve bu şarkı da benim gibi Mavi'nin ve Yeşil'in insanlarına, yani siyahı değil beyazı, kışı değil baharı ve hüznü değil sevinci seçenlere gelsin o zaman bu klip...

İyi dinlemeler...


Share/Bookmark

0 yorum:

Yorum Gönder