Salı, Haziran 01, 2010

Ayı Derisinden Post, Eski Sevgiliden Dost Olmaz...


Son zamanlarda en popüler ayrılık sözleri arasında girdi "Arkadaş Kalalım" sözü... Üstüne üstlük artık insanlar bunu olgun, modern olmakla özdeşleştiriyorlar. Bence kazın ayağı hiç de öyle değil, hayatınızdan çıkarmadan normal bir hayatınız hiç olmaz bence... 



Ayrılıklar öyle çok eğlenceli şeyler değildir, ilk başlarda rahatlık, özgürlük hissi sizi rahatlatsa da sonraları her iki taraf da acı çeker ister istemez. Sonuçta, bütün yaşanmış anılar çöpe atılır, unutulmaya çalışılır, elinize her telefon aldığınızda arama ihtiyacı duyarsınız, köprüleri yakar yıkarsınız. Sonunda da elinizde kıran ve kırılan iki kalp kalır.

Ayrılık konuşmalarında hemen hemen kullanılan sabit cümleler varıdr bir de. İlk sırada kuşkusuz "sen mükemmel bir insansın, seni kaybetmek istemem" gibi sanki bir tek size söylenmiş edasıyla hep aynı tipte olan bu cümleler söylenir yavaşça.  Hani siz çok özelsiniz ya ondan. Madem mükemmeldi niye bıraktın :)
Bir de şu vardır hatta kendini yererler aklınca "Ben seni üzerim, Ben seni haketmiyorum, Sen benim için çok iyisin" gibi. Böyle cümle mi olur ya? Cümleyi oturup bi düşünsek ne çıkar o cümleden "Ben rezalet bir insanım, allah belamı versin, sen de çok iyisin, ben adamı yerim en iyisi sen benden uzak dur." gayet bu anlaşılır. Kimse kendisi için böyle düşünmeyeceğine göre bu sözlerin de yapmacık olduğu çok açık...

Bu cümlelerin tek bir amacı vardır, o da karşındakinin kendini daha iyi hissetmesini sağlamaya çalışmaktır.Bu genellemelere çok az rastlanan istisnalar hariç tabiki. Sonuç olarak eski sevgiliden arkadaş falan olmaz, en azından o sıradan bayağı cümleleri kullanıp yaşanmış ilişkinizi kirletmeyin derim ben...



Share/Bookmark

3 yorum:

Ece dedi ki...

ben kendim için öyle düşünüyorum ya, aşık olmadığım ya da yeterince hoşlanmadığım adama layık değilimdir, onu hak etmem, o ilişki de iğrenç olur zaten. diyil mi bebeyim?

Melih dedi ki...

o ilişki iğrenç olur, haklısın fakat bütün ayrılıklarda mı "Ben seni haketmiyorum" denir? O yüzden bunların hepsi yalandır genellemesine dahil oluyor malum...

Ece dedi ki...

ehu bugün dersanede(kahretsin hala dersane kısmını aşamadım) bi çocuk kız arkadaşına 'sen bana o güveni veremedin' diyodu. ben de bu sözü 8493746883746 kez duyduğuma göre ya insan insana benziyo ya bunlar hep kopyacı!:D ayrıca zaten bi insanı sevemiyosun bi de adama kusura bakma tipim diilsin demek yerine, ben seni hak etmiyorum iması da güzeldir. Ben öküz bi biçimde söylüyorum ordan biliyorum ii olmuyo.

Yorum Gönder