Pazartesi, Ekim 11, 2010

En Zor Sorular



Geçen gün bir ankete denk geldim.Anketi erkeklere özel sormuşlar; soru da şu "Kız arkadaşınız tarafından sorulmasından hoşlanmadığınız sorular nelerdir?" Durdum bir düşündüm, ne güzel bir anket olmuş.. Sonra sonuçlarına baktım. Bir anda gülme krizine girdim. Bütün hepsi var illaki. Haydi bu sefer soruları değerlendirelim:
1."Beni neden seviyorsun?"/"Beni seviyor musun?"
Ankette en çok oy alan soru "Beni neden seviyorsun?" çıkmış. Sevmenin nedeni olur mu yahu.. Şimdi bu soru sorulsa ne desen suçlu olursun kesinlikle.. "Böyle soru mu olur?" diye cevap versen "Beni sevmiyo musun yani?" cevap alacaksın. "Şu özelliğini, şuranı buranı seviyorum" desen kesin unuttuğun bir yerler çıkar ve bu sefer "Yani şurayı sevmiyosun öyle mi?" diye cevap alacaksındır. En iyisi hiç ama hiç sorulmasın bu soru..

2. "Ailen ve benim aramda tercih yapman gerekse hangimizi seçersin?" 
İkinci en yüksek oyu alan soru yine cevap verilemeyen sorulardan biri... Şimdi bir insan bu soruya nasıl cevap versin? Ailesinin yeri ayrı senin yerin ayrı sonuçta.. Hem niye tercih yapma durumunda bırakılıyorsun ki?

3."Benden önce birlikte olduğun kızı gerçekten sevmiş miydin?"
Yine müthiş derecede kavga çıkarılabilecek bir soru.. Eğer sevmeden gönül eğlendireyim diye çıktıysanız sorun değil. Ama eğer ki sevdiyseniz ve dürüst olayım derseniz de cevabı "Evet" derseniz yandınız vallahi billahi yandınız. Hemen cevap hazırdır "Unutamadın değil mi hala", "Sen beni sevmiyorsun zaten" vs.

4."Eski sevgilinle hala görüşüyor musun?"
Bu da patlama ihtimali yüksek sorulardan biri.. Öncelikle şunu söylemek isterim; arkadaş olarak ayrıldıysanız ve görüşüyorsanız ve bunu sevgiliniz bilmiyorsa cidden ateşle oynuyorsunuz. Bir an önce ikisinden birini yok edin :) Yukarıdaki soru geldiğinde ola ki "Evet" derseniz vay halinize.. O zaman sıkı bir takip dönemini ve "Sen beni aldatıyorsun değil mi" sorularıyla uğraşacaksınızdır o zaman...

5."Dün beni neden aramadın?"
Bu soru çok sık rastlanılan bir soru aslında.. Bu soruya cevap vermemek lazım aslında.. "İşim vardı" desen "Başka kızlarla gezdi de benim olduğum belli olmasın diye aramadı" der. "Yoğundum, Unuttum" desen "Demekki sen beni sevmiyorsun" der. Bu da zor gerçekten..

6."Şampiyonlar Ligi / UEFA kupası maçını seyretmesen ne olur ki?"
Olmaz işte.. Nasıl kadınlar kuaföre gitmeden, haftada en az 1 kere alışverişe çıkmadan duramıyorsa, erkekler de haftada en az 1 maç seyretmezse olmaz. Yapıya ters bir kere.. Hele ki bu maç Şampiyonlar ligi ya da Milli maç gibi bir maç ise iş daha da ciddidir. Saygı duymak lazım hobilere, eğlencelere..

Anketin Top 6 sorusu bunlar, Bu sorular gerçekten çok sakat sorular, sorarken de cevaplarken de dikkatli olmak lazım.. Yakabilir de yıkabilir de... 



Share/Bookmark

0 yorum:

Yorum Gönder